Schade of ongeval op reis of vakantie

In geval van spoedeisende hulp

Bel de alarmcentrale van uw verzekeraar

Is uw reis begonnen en heeft u spoedeisende hulp nodig? Bel dan met de alarmcentrale van uw zorg- of reisverzekeraar. Deze alarmnummers zijn 24 uur per dag vanuit het buitenland te bereiken en u wordt snel verder geholpen. Neem altijd een kopie van uw reispolis mee, dan heeft u alle gegevens bij de hand.

Alarmnummers

  • Allianz: 020 592 98 90
  • Europeesche: 020 651 57 77
  • Delta Lloyd/Nationale-Nederlanden: 070 314 75 75
  • ASR: 030 256 77 77

Vragen? Bel Nemassdeboer!

Bent u bij een andere partij verzekerd, weet u niet meer bij wie u verzekerd bent of heeft u andere vragen? Neem dan contact op met nemassdeboer via 0299 200 999.

24/7 bereikbaar. Volg buiten kantooruren de instructies op de voicemail.

Een niet spoedeisende schade melden

Schadeformulier

Wilt u een niet spoedeisende schade melden? Doe dit dan direct bij thuiskomst.

Uiteraard bent u ook welkom op één van onze kantoren.
Adressen en openingstijden.

Schade melden

Bagageproblemen

Is uw bagage gestolen, kwijt of beschadigd? Meld het bij ons. Doe bij diefstal wel ter plekke aangifte!

Is uw bagage niet aangekomen op de luchthaven? Vraag dan ter plaatse naar een PIR-rapport. Eventueel eigen risico kan daarmee ook worden verhaald op de luchthaven.

Extra kosten

Denkt u tijdens uw vakantie gedwongen extra kosten te moeten maken die u op uw reisverzekering wilt verhalen? Bel dan de alarmcentrale van uw reisverzekering. Zij helpen u de kosten zo laag mogelijk te houden en het direct op uw verzekering te verhalen.

Nemassdeboer maakt gebruik van functionele, analytische en tracking cookies. Instellingen